Reklamacje

Niezmiernie ważnym jest dla nas, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej, jakości dlatego, na co dzień współpracujemy jedynie ze sprawdzoną i zweryfikowaną grupą producentów i dostawców. Dzięki temu wierzymy, że dokonane przez Państwa zakupy będą zawsze satysfakcjonujące.

Jeśli jednak pomimo podjętych przez nas starań zdarzy się Państwu zauważyć niewłaściwe działanie zakupionego urządzenia przedstawiamy poniżej klika rad, które zazwyczaj pomagają w samodzielnym rozwiązaniu zaistniałego problemu bez konieczności zgłaszania reklamacji i odsyłania urządzenia.

  • Proszę upewnić się, że Państwa produkt został podłączony zgodnie z instrukcją obsługi.

  • Proszę upewnić się czy rozwiązanie problemu nie zostało opisane w instrukcji obsługi lub na stronie producenta urządzenia w dziale wsparcia / pomocy technicznej.

  • Jeśli to możliwe należy dokonać aktualizacji oprogramowania urządzenia zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie producenta.

Jeśli jednak powyższe wskazówki nie przyczyniły się do wyeliminowania problemów z funkcjonowaniem urządzenia prosimy przygotowanie zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Jak mogę zareklamować zakupiony towar?

Najszybciej

Reklamacja bezpośrednio u producenta / dystrybutora

Najkrótszy okres rozpatrywania wniosków reklamacyjnych dotyczy zgłoszeń dokonanych bezpośrednio u producenta urządzenia. Czas oczekiwania na otrzymanie sprawnego urządzenia wynosi zaledwie klika dni. Reklamacja składana bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta niesie za sobą również dodatkowe korzyści, w takim przypadku zawsze mamy gwarancję, że naszym urządzeniem zajmuje doświadczony i specjalnie przeszkolony zespół techników oraz, że użyte części zamienne są oryginalne i zgodne ze specyfikacją producenta. Dodatkowo w przypadku produktów: AEE, BML, EKEN, LAMAX, TRUECAM, SJCAM, FEIYU-TECH istnieje możliwość zamówienia kuriera po odbiór reklamowanego towaru na koszt serwisu.

Znajdź Swój autoryzowany serwis





Reklamacja zwykła

Zakupiony towar można zareklamować również bezpośrednio w naszym sklepie. W tym celu należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne za pośrednictwem naszego serwisu. Podczas rejestracji zgłoszenia zostanie Państwu nadany numer RMA. Reklamowany towar wraz z przydzielonym numerem RMA należy dostarczyć na adres naszego serwisu.

Zarejestruj zgłoszenie reklamacyjne




Zwrot zakupionego towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Zdajemy sobie jednak sprawę, że dokonywanie zakupów w sklepie internetowym może być przez Państwa postrzegane jako transakcja obarczona większym ryzykiem niż w przypadku zakupów w sklepie tradycyjnym. Dlatego, umożliwiamy naszym konsumentom zwrot zakupionego towaru w terminie 30 dni od dnia otrzymania produktu. Dzięki temu otrzymujecie Państwo dodatkowy czas, aby dokładnie zapoznać się z zakupionym produktem. Staramy się, aby Państwa zakupy w naszym sklepie były zawsze satysfakcjonujące dlatego w przypadku, kiedy zdecydowalibyście Państwo na zwrot zakupionych produktów, zwrócimy nie tylko kwotę wynikającą z ceny produktu, ale również kwotę jaką ponieśliście Państwo w związku z wysyłką zamówionego towaru jeśli była ona do niego doliczona.

Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Kliknij Tutaj, aby pobrać wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Wypełniony wzór oświadczenia dołącz do zwracanego przedmiotu i prześlij do nas na poniższy adres:

Homedia (ZWROT)
Rzeplin 111
32-046 Minoga

Nadawana przesyłka powinna zawierać:
- zwracany przedmiot
- wypełniony wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- dowód zakupu

Prosimy o staranne zabezpieczenie zwracanego towaru na czas transportu.

  • d